Meist
SmartFOODi lugu
Minu käest on palju küsitud, et kuidas SmartFOOD alguse sai ja et mida mina seal üldse teen🙂 Ma siis alustan päris algusest – SmartFOODi esimesed kliendid said süüa aastal 2017, kui mul endal tekkis sellise teenuse järgi vajadus. Olin selleks ajaks aastaid tegutsenud kontsertkorralduse valdkonnas ning nendel megakiiretel ja stressirohketel perioodidel oli normaalselt toitumine viimane asi listis, millele ma mõelda jõudsin. Ei ole asi millega uhkustada, aga pakun, et olin bensukate püsiklientide topis päris kõrgel kohal ja siis ei olnud nende valikus tervislikke ampse nagu täna😊
Nii et mingil hetkel hakkasin kodu lähedalt otsima inimest, kellel oleks aega ja tahtmist mulle tasu eest päevatoidud valmis teha – plaanisin nii, et toon ise poest mitme päeva toorained ja keegi teeb karpidesse toidud valmis, et saaksin need hommikuti endaga kaasa võtta, kui tegudele torman. Aga ega see ei olnud lihtne ülesanne, pluss soov oli see, et need toidud oleks ikkagi makrode poolest ka enam-vähem balansis.
Ühel reisil jäi silma teenus, kus pakuti kaloritepõhist toitumist koos kojutoomisega – see oli ju põhimõtteliselt seesama asi, mida ma olin soovinud! Siit edasi arenesid asjad ülikiiresti. Selle ettevõtte käima tõmbamisi on olnud üks põnevamaid perioode minu elus, kogu tellimis- ja logistikasüsteem ning köögi ja retseptide toimimine tuli nullist välja töötada, alguses tegime ju kõike nö põlve otsas ja exceli-põhiselt – õnneks tänaseks oleme üle läinud toimivale kliendikeskkonnale ning logistikaprogrammile, süsteemid on automatiseeritud ja optimeeritud👌. Laias laastus on nii, et minu äripartner toimetab köögiteemadega ja vaatab, et logistikaga kõik toimiks, mina vastutan arendus-, turundus- ja finantspoole eest. Aga kui on vaja, tegeleme muidugi ka ise otse klientidega, kulleri haigestumisel viime pakid kohale, abistame köögis kokkasid – ühesõnaga teeme seda, mida on parasjagu vaja teha, nagu ikka väikeettevõtetes elu käib😊
SmartFOODi tiimis on kokku ca 12 inimest, kelle kõigi panus on asendamatu ja eriti tuus on see, et me ei pea selle kõige juures ennast ise kiitma, seda teevad kliendid. Äge!💚