Liigu sisu juurde
Hea teada

Korduma
Kippuvad
Küsimused

Siit leiad vastused küsimustele, mis võivad tellimisega seoses tekkida. Kui Sul tekib lisaküsimusi, siis võta meiega ühendust!

Kui kiiresti pärast tellimuse esitamist ma oma toidupaketti saama hakkan?

Tellimuse esimene võimalik kuupäev on näha tellimise ajal kalendrist.

Kas töötate ka nädalavahetustel ning riigipühadel?

Pakume oma teenust tööpäevadel. Nädalavahetustel ja erinevate pühade ajal saate ise oma kokkamisoskusi rakendada, käia restoranis või külas. Kalendrist saad ette näha, millised on meie tööpäevad ja millised nö vabad päevad.

Mis juhtub, kui ma ei ole kohaletoomise ajal etteantud aadressil?

Kullerite hommikud on paigas minuti täpsusega – peame arvestama, et teised kliendid ootavad ja ühe hilinemisega läheks kogu graafik sassi… Kuller ootab kliendi juures maksimaalselt 3 min – kui klient selle aja jooksul uksele ei tule või telefonile ei vasta, siis peab kuller edasi liikuma. Võimalusel tarnib kuller toidupaki kliendini enda tööpäeva lõpus (so 10.00 – 11.00 vahel). Kui kulleri graafik on selline, et tema viimane sihtpunkt on kliendi aadressist ebamõistlikult kaugel (seda olukorda hindab kuller), siis viib kuller toidupaki meie kööki tagasi. Kliendil on võimalus sellele ise järgi minna vahemikus 12.00-15.00 (asukoht Laagris), sellest eelnevalt kliendinõustajale hiljemalt 12.00 teada andes (info@smartfood.ee või 505 2801). Täname mõistva suhtumise eest!

Kas ma võin tellimuses toodud aadressi ja kellaaega muuta?

Jah, saad seda teha kliendikeskkonnas eelmisel päeval kuni 12.00. Peale seda ei ole enam võimalik muudatusi teha. Samuti ei saa me arvestada peale 12.00 saabunud vastavasisulisi emaile. Näide: kui soovid neljapäevaks aadressi ja/või kella-aega muuta, siis saad seda teha kliendikeskkonnas kolmapäeval kuni 12.00.

Kas ma võin oma tellimuse perioodi keskel peatada ning sobival ajal uuesti taastada?

Jah, saad seda teha kliendikeskkonnas üle-eelmisel päeval kuni 16.00. Peale seda ei ole enam võimalik muudatusi teha. Samuti ei saa me arvestada üle-eelmisel päeval peale 16.00 saabunud vastavasisulisi emaile. Kasutamata jäänud päevade võrra tellimus pikeneb. Näide: kui soovid neljapäeval pausipäeva teha, siis saad seda märkida kliendikeskkonnas teisipäeval kuni 16.00.

Kas ma saan vajadusel oma tellimuse perioodi keskel kaloraaži muuta?

Jah, soovist tuleb teatada kliendinõustajale (info@smartfood.ee) üle-eelmisel tööpäeval enne 12.00. Kliendinõustaja arvutab uue lõpliku hinna vastavalt hinnatabelile. Kaloraaži muutmise tasu on 15 eurot. Kui uus lõplik summa on väiksem, kui kasutaja on tasunud, siis tuleb puuduolev summa juurde tasuda. Uue kaloraažiga pakett hakkab kehtima peale puuduoleva summa tasumist. Kui uus lõplik summa on väiksem, kui algne paketi hind, siis jääb vahe kasutajale järgmise tellimuse ettemaksuks.

Kuidas ma tean, millal millist toidukorda tarbida?

Saadame Sinu e-maili aadressile päevamenüü eelmise päeva õhtul. Samuti on toidupakenditel peal numbrid ühest viieni.

Kuidas ma toitu soojendan?

SmartFOOD kasutab spetsiaalseid toidusõbralikke pakendeid, mida võib toidu soojendamiseks ahju panna. Eemalda kaas ning soojenda toitu koos pakendiga, eemaldades karbist enne kastmetops, salat ja muu, mida ei peaks soojendama. Parima tulemuse saamiseks soojenda toitu kõige rohkem 100 kraadi juures kuni 15 minutit. Kasuta kindlasti funktsiooni „kuum õhk” , mitte „küpsetamine”, „grill” vms! Kui Sul on kiire ja pead kasutama mikrolaineahju, siis ajab asja ära 1,5 – 2 minutit.

Kui kaua toit säilib?

Tarbi toit selleks ette nähtud aja jooksul – ehk sama päeva jooksul.

Millises piirkonnas SmartFOOD teenust tellida saab?

Toimetame Tallinna piires ja selle lähiümbruses. Kui asud Tallinna lähiümbruses ning läbi tellimissüsteemi tellida ei õnnestu, kirjuta palun info@smartfood.ee ning saada enda täpne aadress. Samuti lisa, kas tegu on eramaja või kortermajaga. Klienditeenindaja uurib võimalusi ning vastab, kas sellele aadressile on võimalik tellida.

Millised on võimalikud kohaletoomise ajad?

Kohaletoomine Tallinna piires toimub tööpäeviti ajavahemikus 7.00 – 11.00 (erikokkuleppel ja kullergraafikute sobivusel ka varem). Sina saad valida tunniajase vahemiku, mille jooksul kuller tellimuse Sinuni toimetab.

Linna ümbruses jätab kuller toidukoti termokasti sees kokku lepitud kohta juba enne Sinu ärkamist (vahemikus 5.00 – 7.00) – see tähendab, et Sa ei pea kullerit ootama ja saad toidupaki kätte kontaktivabalt. Seda võimalust saame pakkuda siis, kui Sinu majale/korterile on olemas ligipääs (eramajade puhul võib näiteks termokasti hoida jalgvärava või välisukse kõrval, suletud välisuksega kortermaja puhul peaks kuller saama fonoluku koodi, et korterini pääseda jne.).

Termokast peaks seisma samas kohas kogu perioodi vältel ning kuulub tellimuse lõpus tagastamisele. Termokasti kadumisel või selle katki minemisel on klient kohustatud selle hüvitama.

Kuidas toite kohale toimetatakse?

SmartFOOD toob toidud kohale spetsiaalsetes külmaautodes. Palun aseta kohale toodud toit külmikusse kohe, kui see Sinuni jõuab. Toidu säilitustemperatuur on +2 kuni +6 kraadi.